MOFONOVO

MOFONOVO
Direto do meu acervo

Saturday, May 03, 2008

MELLOTRONS


I have been listening zillion bands witch make me believe in my life working like a termomether between job and family. I knew Mellotrons when i was looking for bands for the UV radio from Recife, the northest brazilian city knowed like "Hellcife". When i listened "Tongue" it was love in the first sight. I told to myself how some guys from a distant place from São Paulo could be create a masterpiece song like this?! Their punch is fantastic crossing brit noisepop era 97/99 and acid guitar that reminded Drop Nineteens.

Myspace

Web

6 comments:

Gilberto Custódio Junior said...

Eu adoro Mellotrons, uma das melhores do país certamente. Então, fiquei sabendo que vc, assim como meu pai, foi visitar o César em Treviso! Que beleza hein? Hehe. Vamos nos encontrar em São Paulo certamente, aí vc me conta detalhes do passeio. Abraços!

Gilberto Custódio Junior said...

E qdo o especial do Naporano vai pro ar? Quero ouvir!! Rs!

xxx said...

Grande banda...gostei. Abração

André Ramiro said...

Grande Neri, mudei de blog, mas continuo passando por aqui...
grande abraço e ruído tá chegaaaando!
absss

Marco Stecz said...

Recife impressiona... Não é só o Sport que é show de bola!!! Rsss....

Fred Delgado said...

Recife é foda!

Tem algumas bandas muito boas, assim como Mellotrons. Exemplos?

Monomotores, Vamoz!, Candeias Rock City, The Haze, etc, etc, ect...

UV BRAZIL

ULTIMO VOLUME AIRPLAY RADIO BRAZIL

FEEDJIT Live Traffic Feed